Lidmaatschap

Voorafgaand aan het volledige lidmaatschap kun je een paar lessen op proef volgen (zie gratis initiatielessen).
Na de proeflessen dient het lidmaatschap volledig betaald te worden.
Het lidmaatschap verschuldigd aan de karatebond bedraagt 50 euro per jaar (voor eind september te betalen op de club rekening BE35 001-3245484-37).
Na het inleveren van het ingevulde aansluitingsformulier en het overmaken van het inschrijvingsgeld en de bijdrage, ben je officieel lid van de vereniging.
Deze inschrijving is tevens geldig als verzekering.

Bijdrage

De nieuwen prijzen, vanaf september ’23, zijn (+12jaar) :

voor een 10 beurten kaart : 50 euro
voor een 10 maanden abonnement : 300 euro

Het lidmaatschap verschuldigd aan de VKF karatebond bedraagt 50 euro per jaar.

Voor kinderen (6 - 12jaar) wordt dit:

voor een 10 beurten kaart : 45 euro
voor een 10 maanden abonnement : 260 euro

Het lidmaatschap verschuldigd aan de VKF karatebond bedraagt 50 euro per jaar.

Voordelen:
Een lid die een vriend of familielid aanbrengt/inschrijft in onze karate club (inschrijving per persoon) krijgt 25 euro korting op zijn lidgeld van het jaar nadien.
Wie les geeft, krijgt ook een beloning (2,5 euro per les) die ook het seizoen nadien in mindering kan gebracht worden.

Opzegging van het lidmaatschap en adreswijzigingen worden aan het secretariaat gemeld ter attentie van de secretaris:
Richard Boyko of Vanhouche Jean-Claude voorzitter en hoofdtrainer.